Ücret saatlik mi hocam
Ücretler seanslık mı? Seanslıksa 1 seans kac dk?
bunları bi dost beleşe yapıyo hocam
Dişim iyileşsin biraz başınızı agritayim hocam
detayları alabilir miyim?
Valla deneyeceğim. Bana no atarmısınız pm ile
MaxiGeyik mi diye 4 kere kontrol ettim, değilmiş...
Bol kazançlar hocam
Ortaya karışık hepsinden biraz alırsak en son ne olur
Arkadaşlar derdi olan adamın dersini parayla dinleyen o işi sadece para için yapar karşıdakini ekonomik bir obje olarak görür yeri gelir sündürür olayı. Az önce böyle düşündüm bundan dolayı yeni karar aldım ücretsiz yapıyorum saatlik ücret vs. Yok canınız istediğinde yazın dertleşelim. Sabah 5 te uyanırım gece 1 gibi uyurum. Sabah 6 ile gece 12 ye kadar yazabilirsiniz sorun değil. Benim kardeşim/abim yok size bir kardeş ya da ani olurum. Kimseye yol göstermek yol yordam belletmek gibi bir amacım yok maksat muhabbet olsun maksat derdinizi anlattığınız biri olsun. Neden beni tercih edesiniz ki ? Ben sizi tanımam siz beni tanımazsınız. Kimseye ne siyasi görüşüyle ne farklı düşünceleriyle ön yargıyla yaklaşmam ne de din dil ırk ayrımı yaparım. Bunlar zaten normal insanlar ayrım yapmaz. Sizi tanımadığım için de herhangi bir ön yargım olmaz.