Belli bi yaştan sonra alınıyor merak etme bende öyleydim. 25 ten sonra almaya başladım şimdi göbek can sıkmaya başladı. O zamanlar Balık yağı tablet şeklinde kullanmıştım. Bide öğrenciliğin son zamanları 25 yaş civarı çılgınlar gibi tavuk yiyorduk kilo almaya ozamanlar başlamıştım.