Eğitim sistemini savunmuyorum ama okula yerleşmede puan önemli değil. Yüzdelik dilim daha önemli, sınav kolay olursa 465 puanla da alabilir 310 puanla da alabilir çok takılmaya gerek yok puan konusunda.
yüzdelik dilim 450 460 da gider gelirde hiç 318 e denk gelir mi