Eğitim sistemini savunmuyorum ama okula yerleşmede puan önemli değil. Yüzdelik dilim daha önemli, sınav kolay olursa 465 puanla da alabilir 310 puanla da alabilir çok takılmaya gerek yok puan konusunda.