SAMATO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
dava aç hocam haklısın bu durumda bişeye aracılık etmemişsin aracı ücreti alıyorlar
iGurler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O halde en doğru bilgiyi ve çözümü size müşteri hizmetleri verecektir arayarak iletişim kurabilirsiniz.
prowebci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Turkcell faturalı hatta geçerken paket aldıysanız sizden at ücretini faturaya 12 ay bölüp ekliyorlar. Bu ücret o ücrettir.
Size ek ücret ödemiyorsunuz diyorlar ama 12 ay taksitle her ay faturaya ek alıyorlar. Zaten hattı faturalıya geçirirken size bunu söylerler.
Müşteri hizmetlerini aradım onların da bilgisi yokmuş bu konuda 3 saat içinde yetkili biri arayacakmış beni o kişi gerekli açıklamayı yapacakmış.