Turkcell faturalı hatta geçerken paket aldıysanız sizden at ücretini faturaya 12 ay bölüp ekliyorlar. Bu ücret o ücrettir.
Size ek ücret ödemiyorsunuz diyorlar ama 12 ay taksitle her ay faturaya ek alıyorlar. Zaten hattı faturalıya geçirirken size bunu söylerler.