Maalesef değil asansöre 4 basamak var. Kızımın cici annesi engelli. Çocuğu olmadığından biz onu kızımızın ikinci annesi olarak görüyoruz ama bize gelirken öyle zorlanıyor ki. Ama kendim çözdüreceğim bir rampa vs yaparak.
Bu güzel düşünceniz için sizi taktir ediyorum. R10+ vermemin sebebi de buydu aslında.