Yunusemree9 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aslında oturduğumuz evlerin çoğu eski olduğu için bizler engelli adayıyız herhangi bir depremde yerle bir olma ihtimali aşırı fazla
Çokd doğru dediniz, keşke her 10 - 15 senede bir evlere bakım yaptırılsa iyi olacak aslında.