haklısınız ancak yer altı sığınakları doğayı korumuyor onlara az nüfuslu dünya lazım bakalım doğal seçilime yenik düşüp ölecekmiyiz yoksa tersleşip hayatta kalabilecekmiyiz
Aynen, o da var tabi

Yapmak istedikleri bence ağırlıklı olarak kimyasal veya biyolojik riskleri kullanmaktır.