tickenio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sosyal devlet anlayışı bunu gerektiriyor hocam. Vatandaşın sağlığı için ne gerekiyorsa yapar devlet. Mesajlar gayet yerinde ve iyi niyetli. Patır patır trafik kazası oluyor.
Sosyal devlet, pandemi gibi krizlerde maddi yardım yapar; SMS göndermez veya IBAN gönderip vatandaştan para istemez.