GuarDofErun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Oluyor genellikle hocam yinede siz ne olur ne olmaz bir format atın.İşi şansa bırakmamak lazım.
Bunun için geliştirdikleri bir yöntem varmış sanırım. Gelen kodları hiçbir şekilde göremiyorsunuz.