Anonim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
evet meslek seçimi konusunda geleceğe yatırım amaçlı tavsiyelerde bulunabilirsiniz bu daha bir çocuk ne tarafa eğersen o tarafa gider.







Abinizi tebrik ederim, umarım çok daha iyi yerlere gelir.
Az meşakkatli yollar tercih edersek biz daha doğru olacaktır zaten gençlerimiz önüne sürekli bir engel çıkmakta.



Lise konusunda kendi isteği pek yok geleceğe yönelik bir meslek seçimi olarak hangi lise bölümü tercih edilmeli.
Ben 4 yıl lisede motor bölümü okuyup çırak olarak sanayide başlama fikrini mantıklı bulmuyorum.

Lisede bilişim ve elektrik bölümü mantıklı geliyor bana sizlerinde fikirlerini alabilirim.
Benimde liseye başlamadan önce hiç okuma istediğim yoktu o yaşlarda hiç bir şeyin farkında değildir. Liseye başlasın biraz zaman geçsin kendi koşa koşa gidecek. Hayatımda en mutlu olduğum zamanlar lise zamanlarıdır.Lisede kuracağı arkadaşlıklar sosyal açıdanda kendini geliştirir. Eğer lise okumazsa her zaman hayatta 5-0 geriden başlar. Şu yeni nesilde lise bitirmeyen kişi sayısı parmakla gösterlecek kadar azdır. Her hangi bir ortama girdiğinde çok zorlanır kendini ezik hisseder. Kardeşiniz işinde mühendisler kadar iyi olsun fakat diploması yoksa zaten kimse adam yerine koymaz diploma çok önemli.

Meslek liselerinde motor ile ilgili bölümlerde var onları okuyabilir.