Maharaja adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Paylaşımlarda kopyalama yok. Sadece ismimizi kullanıyor.
Hesap adını rastgele buldum. Ben aynı iş için kullanmıyorum zaten. Benim bu kişisel hesabım canım isterse post paylaşıyorum. Gibi bir durumla karşılaşmamak için sizin marka bilinirliğinizi kullanıp haksız kazanç elde ettiğini, sizin markanıza zarar verdiğini vs ispat etmeniz gerek. İspat için paylaşılan postları kayıt altına almanız gerek. Karşınıza gelen memur hani bu hesapta hiçbir şey yok diyebilir. İşin ucunda sizin haksız çıkıp karşı tarafa iftira atmaktan ceza almanız bile mümkün. İşlem yapmaya başlamadan önlem olarak bunları saklamanız gerekiyor. Fikri sinai haklar savcılığında işlemler biraz farklı yürüyor. Mümkünse başvuruyu avukat aracılığı ile yapın. Ne memurlar nede karar verici merciler vatandaşı çok ciddiye almıyor. Bugün git yarın gel muhabbeti bile yapabilirler. Geçmiş olsun.