Bir gün deneyeceğim bunu teşekkürler
Güzel konu. Bunu bir de evde yapılabilecek ölçülerle anlatmanızı bekliyoruz, biz dondurma satmıyoruz
Evde yapmak gerçekten zahmetli, makinelerin yaptıklarını evde el gücü ile yapmak zorluyor, fakat neden olmasın
Bu arada birgün beklerim yolunuz düşerse..