komplexuss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir gün deneyeceğim bunu teşekkürler

Bip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Güzel konu. Bunu bir de evde yapılabilecek ölçülerle anlatmanızı bekliyoruz, biz dondurma satmıyoruz
Evde yapmak gerçekten zahmetli, makinelerin yaptıklarını evde el gücü ile yapmak zorluyor, fakat neden olmasın
Bu arada birgün beklerim yolunuz düşerse..