Merhaba, günde en az bir paket sigara bitiren birisiyim. Bu lanet olası zehirden kurtulmak istiyorum artık. Elim sürekli sigara arıyor, en ufak sıkıntıda elim sigaraya gidiyor. Ufak ufak mı bırakmak gerekiyor yoksa bir anda mı? Neler tavsiye edersiniz?

Not: Sigara yüzünden boğazdan gitmeyen balgam nasıl çözülür? İlla ki başına gelen olmuştur.