Merhaba, abilerim kardeşlerim biraz içimi boşaltmak istedim rahatsızlık verdiğim için özür dilerim.
Zor ve yorucu geçen bi seneninde sonuna geldik yarın büyük gün sınava son saatler
Geçen sene strerse kapıldığım için berbat bi sınav geçirdim inşallah bu sene strese kapılmam ve emeğimin karşılığını alırım..
2. senem olduğu için bişeyleri başaramazsam ailemin yüzüne nasıl bakarım diye çok tedirgim Allahım yüzümü kara çıkarmaz inşallah 🙏🏻
Koca 4 sene lise eğitimini ( mükemmel eğitimimizi) 1 seneye sığdırmak gerçekten başka ülke yapamaz bunu 😂 Temennim eğitim sisteminin düzelmesi ve gelecek nesillerin daha güzel ve daha iyi bir eğitim sistemi ile eğitim görmesi.
Bu akşam haberlerlerde katar vatandaşlarının sınavsız üniversite okuması ve üstüne bütün masrafları bizim canım ülkemizin karşılaması aşırı sinirimi bozdu kendi ülkemizde misafiriz şaka gibi ( amacım siyayet yapmak değil yanlış yere çekmeyelim)
Sınav için sizin dualarınızı bekliyorum R10 ailesi kafanızı şişirdim özür dilerim. Seviliyorsunuz ❤❤
Katarlı öğrencinin sınavsız okuyacağı yalanı patlayali 5 saat oldu ama hala duymamış olmanız ne kadar acı...hükümet yalan bilgi yayanlari cezalandırmak için daha ne bekliyor..hergun bir yalan...ve her seferinde hiç sorgulamadan inanan büyük bir kitle....3 kuruşluk menfaati için milyonlarca gencin geleceğini harcayan bir muhalefet...yazık...