Merhabalar getir,martı gibi firmalar kartı kaydederken bir kez sms istiyor ve sipariş geçildiğinde sms istemeden karttan çekiyor.Bu işlem nasıl yapılmalıdır ? Kart bilgisi nerede ve nasıl saklanmalıdır acaba ? Bir tehlikesi var mıdır?.
Şimdiden teşekkürler
Bahsettiğiniz firmaların alt yapısını bilemeyiz ancak tüm iyzico gibi aracı kuruluşlar + bir çok banka direkt kart saklama desteği vermektedirler.
Kart bilgilerinizi bankaya iletirler, banka onayınıza istinaden bir key üretir, alışveriş yaptığınız firma sadece o keyi saklar ve gerektiğinde kullanır. Kabaca mantık böyle.