Merhabalar getir,martı gibi firmalar kartı kaydederken bir kez sms istiyor ve sipariş geçildiğinde sms istemeden karttan çekiyor.Bu işlem nasıl yapılmalıdır ? Kart bilgisi nerede ve nasıl saklanmalıdır acaba ? Bir tehlikesi var mıdır?.

Şimdiden teşekkürler