Merhabalar, ilkbyte'de bir sitem için sunucu almıştık forumdan bir arkadaş yardımcı olmuştu sağolsun. şuan sitemde bozukluklar var ve yönetim paneline giriş yapmıyor (ben hiçbir değişiklik yapmadığım halde) server sayfasında hatalar var. destek açtım, sunucunuz aktif, işlem yapılması gerekiyor self servis olduğun için sizin yapmanız gerekiyor diye desteği cevapladılar 5 saat sonra.
tamam ben giriş yapıp değişiklik yapsam haklılar diyeceğim de hiç bir şekilde de giriş yapmadım ne serverlerine ne de sunucu ayarlarında.
gerçekten böyle mi destekleri? kullanan var mı?