geçenlerde buna benzer konu açmıştım çoğu r10 üyesi linçlemişti, "beğenmiyorsan şirket kurma", "1000 tl aylık gelirin varsa o şirketi kapat" gibisinden. Dikkatli olun Malesef böyle hele ki 1500-2000 TL geliriniz varsa aylık zarar oluyor cebinizden çıkıyor daha çok
linç etmeyi severler ya. ama şiddet çözüm değilse yeterince uygulamıyorsun demektir diye söz var ya, vergi vermek çözüm değilse yeterince vermiyorsun demektir gibi olmuş durum, geliri artırıp daha çok vergi vermek tek çare