KraLL54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bizde var demeye çalışmış üstat.
Piyasada ciddi bir dolar bolluğu var fakat bu dolar bize gelmiyor.
Bunun temelinde de yabancı yatırımcının ülkemize güvenmemesi yatıyor.
Bir kararla MB Başkanı değişiyor, bir kararla Ekonomi bakanı değişiyor.
Hukuk sistemini tartışmaya gerek yok, bu ortamda yabancı yatırımcı yüksek faize rağmen ülkemize gelmiyor.
Kesinlikle öyle hocam. Çok üzücü….