Ben tüm siparişlerimi oradan veriyorum. Bana göre sorunsuz bir firma. Evime yakın teslimat noktası var. Genellikle cafe oluyor. Teslim seçeneğinizi bu cafelerden yana kullanın yakınınızda varsa.