dostlar 1 ay civarına lviv'e gitmeyi düşünüyorum ama bazı şüpheler var aklımda. bu interrail gruplarında görüyorum, bazen bazı Türkleri havaalanında alıkoyuyorlarmış sebepsiz yere. rüşvet vs isteyen polisler oluyormuş, vermezsen de 8-10 saat bekletebiliyorlarmış. bu tarz olaylar yaşayan kimse oldu mu oraya gidip de ? pasaport vs istemediği için kılı kırk yarıyorlarmış kısacası.
Merhaba hocam henüz hala gitmediyseniz size davetiye konusunda yardımcı olabilirim