lazio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
öğrenim düzeyin arttıköa tecil hakkın doğuyor yani önlisanstan lisansa geçince (aöf de dahil ) tecil hakkın olacaktır

arada 3 ay gibi bir boşluk var anladığım kadarıyla bu süre içinde yoklamanı olmazsın yoklama kaçağı durumuna düşebilirsin daha sonra üniversiteye kayıt yapıp öğrenci belgenle şubeye gidip tecilini yaparsın,bunun ufak bi para cezası oluyor yoklama kaçırdığın için
Biproje adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yoklama kaçağı olduğu için kayıt yaptıramaya bilir, bunu engelleye bilirler. Ben zamanında aöf kayıt olurken askerlikle ilişkisi yok kağıdı istiyorlardı şimdi herşey otomatik. Otomatik görüp kaydı engeleye bilir ama burası Türkiye teknolojide sınıf atladık e devlet uygulamamız var ama kurumlar arası entegrasyonda sıfır noktadayız sistem görmeyip kayıt yapabilir buda ayrı bir şans.
doğru mudur yanlış mıdır bilmiyorum ancak bir kez yoklama kaçağı olduktan sonra ne bedelli ne de erteleme hakkımız kalmıyor diye biliyorum.

üniversiteye veya herhangi bir işe girerken de askerlikle ilişiği yoktur belgesi istiyorlar.