Biproje adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yoklama kaçağı olduğu için kayıt yaptıramaya bilir, bunu engelleye bilirler. Ben zamanında aöf kayıt olurken askerlikle ilişkisi yok kağıdı istiyorlardı şimdi herşey otomatik. Otomatik görüp kaydı engeleye bilir ama burası Türkiye teknolojide sınıf atladık e devlet uygulamamız var ama kurumlar arası entegrasyonda sıfır noktadayız sistem görmeyip kayıt yapabilir buda ayrı bir şans.
bu konuda kolaylık sağlıyorlar sonuç belgenle şubeye gidiyorsun hallediyorlar yani üniversiteyi kazandığına dair,ben askerlik yoklamamı bilerek kaçırdım sonra bir celp attırmıştm ileriye en kötü bunu yapar yoklama olması gereken tarihte gitmeyince sistem seni zaten o celpte alamıyor bir şekilde 3-4 ay erteletmiş oluyorsun sonra gider üni kaydı yapar sonrası halledilir