öğrenim düzeyin arttıköa tecil hakkın doğuyor yani önlisanstan lisansa geçince (aöf de dahil ) tecil hakkın olacaktır

arada 3 ay gibi bir boşluk var anladığım kadarıyla bu süre içinde yoklamanı olmazsın yoklama kaçağı durumuna düşebilirsin daha sonra üniversiteye kayıt yapıp öğrenci belgenle şubeye gidip tecilini yaparsın,bunun ufak bi para cezası oluyor yoklama kaçırdığın için