Beyler selam,
Kilo verme dönemine girdim, full cardio ve uzun yol bisiklet yapıyorum.
Supply olarak bi lcarnitine ile destekleyeyim dedim ki olumlu katkısını da gördüm.
Sorum şu, lcarnitine yanında promosyon bcaa verdiler deneme amaçlı sabah cardiodan evvel bi ölçek shake içtim ve tokluk hissi verdi hemde rahat 7-8 saat canım birşey yemek istemedi. Kilo verme döneminde olduğumu göz önüne alırsak günde 1 Shake bcaa içmemi önerir misiniz? Malum hacimlenme ve protein için kullanılıyor(yani en azından ben öyle biliyorum), bendeki tokluk hissi aslında çok mu kalori aldırıyor demek ? Bcaa unut lcarnitine devam mı dersiniz?
Bilenlerin önerilerine ihtiyacım var.
Herkese sağlık ve sıhhat diliyorum.