Herkese merhaba öncelikle , dün trendyoldan airpods2 yi yazdığım bir bot ile yakalayıp 68 tl ye alabildim. Tabi satıcı bu fiyata satmak istemediği için ürün tedarik edilemiyor diyp iptal etmiş. Ve trendyolda bana müşteri memnuniyet diye 25 tl kupon vermiş. Böyle bir durumda hukuken hakkım yokmudur benim ? Yanlış fiyat girmesi benim problemim değil neticede. Cevaplarınıza göre şikayette bulunacağım.