herhangi bir üyeliğim yok
Şikayet etmek 2 dakikanızı almıyor. Siz onların peşinde koşucağınıza onlar sizin peşinizden koşsun. Siz şikayet etmediniz ceza yemediler diye bu kadar rahat dolaşıyor smmcilerde bu data. Sizlere önerim her gelen sms için 2 dakikanızı ayırıp şikayet etmeniz.
bknz :
https://www.r10.net/off-topic/279697...eza-yedik.html
Sms göndermediklerimiz bile konuya sms geliyor üyeliğim yok diye mesaj atmış, smsde ne yazıyordu diyorum bilmiyor. Tekrar dile getiriyorum Smslerde iptal butonu vardır ve sorunsuz çalışmaktadır.