Konu
Araçlarda Dipgaz Zararlı mı?
29-05-2021, 20:17:08
#4
fikirdanis
Hiç bir sorun yaşamazsınız.
Rodaj sonrası redline yapmak aracı kendine getirir uzun vadede normal sürüşte yakıt düşer yani araç daha az yakar
Gaz ver frene bas yine gaz ver bu zararlı.