Mesela gidiyoruz yolda dedik biraz hız yapalım(boş yolda tabiki) çektik 5 ten 4 e dip gaz basıyoruz 5 e attık gene dipgaz 6 ya attık gene dipgaz bunun yakıt harici ekstra bir zararı olur mu araca? yeni nesil araçlardan bahsediyorum 2015+ modeller