demircanuzer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gece gece aklıma takıldı. Çizmeye çalıştığım resimdeki kırmızı noktada kafa kafaya kaldık. Yoluma bakmasam birbirimize girebilirdik. Emin olmadığımdan bir şeyde diyemedim. Bu yolda kim haklı sizce?

1- Ben kırmızı güzergahtan geliyor ve sol yola giriyorum.
2- Şahıs sarı güzergahtan geliyor tekli yola giriyor.

Herhangi bir kavşak mevcut değil. Lamba veya bir levhada yok. Klasik eski mahallenin eski yolları.




Google haritalar(kavşak değil arkadaşlar o yanıltmasın alt yol kapalı badi sk)
Eger hicbir tabela yoksa yoldaki serit çizgisi gecerliymis, gecis hakki anlatiminiza göre sizde. Cevap veren arkadas ankarada trafik kazalarinda raporlara gore kusur belirleyen kaza eksperi.