kimtasarlar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam yabancı bir ülkede yaşamadan tam anlamıyla maruz kalamaz ve öğrenemezsin. İmkanın varsa git, ticaretini orada da sürdürürsün.
Hocam r10'da satışını aktif olarak sattığım hiçbir hizmet ve ürün yok. Hobi için buradayım paramı normal bir işte kazanarak çalışıyorum. Yoksa çoktan gitmek isterdim

clogens adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gramer ile yıllarca öğrenilmeyen dil, anadili İngilizce olan ülkeler'e gidilip maruz kalınınca 3-5 ayda çözülüyor
Dil bilerek gitmek daha iyi olur ama. Hem dilsiz hem parasız homeless olur çıkarız oralarda