the_white adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Devletin sorumluluğunu yerine getirmemesi nedeniyle oluşan kargaşa herkese zarar verir. Devletler, vatandaşların güçlerinin ve iradelerinin yetmediği konularda gerekenin yapılması için icat edilmişlerdir.
İddia yasal ama ordada yüksek miktarda kazabilir ve kaybedebilirsiniz. Hiç bir borsa kimsenin parasını cebinden almıyor. Biri bi yerden kazandı diye herkes kazanmak zorunda değil. Devlet 1 kuruş karşılamak zorunda değil. Belki bilinçlendirme adına kamu spotu gibi şeyler yayınlayabilirler.