Yok hocam ya olurmu öyle 10 firmaya 10 site 😂 tek site olsun bütün yatırımını müşterisini ismini ordan duyursun yani bana mantıksız geldi 😊.
Adam kendi ambalajın koyar diyorsun ama bu tür işlerin anlaşmaları var hocam tazminatlı falan anlaşma dışına çıkamazlar.
Bunları geçtim bu tür ürün satıpta ya ben kendi ambalajımı koyim ismim bilinsin diye düşünen çok az toptancı tedarikçi vardır.
Bunlar genelde ürün satma peşindeler zaten bakmıyorlar markaya isime.
Benim Bi tereyağı aldığım yer var adamlar şefaf amabalajlarla gönderiyorlar hatta paketli halde direk kargo poşetine koyuyorlar ne isim ne cisim hiçbişey yok 😊