bymuratmis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam yazıyı okudum birkaç fikir canlandı yazayım 😊.
Ürünü aldığı firma ya ait bir site açarsa evet dahada kolay oluyor süreç fakat farkı markalarda olacak dediniz o halde mecburen kendi firmasını kuracak ha şahış şirketide olur sorun olmaz.
Ürünü aldığı yer buna fatura kesecek buda müşteriye fatura kesecek diyeceksin 2 si de KDV öder evet ama site sahibi ürünü aldığı faturayı gider gösterirse cirodan düşmüş olur haliyle KDV de düşmüş olur.
E fatura ile fatura kesmekte çok zor değil ben bile öğrendim basit yani 😂.
Ürünlerde kendi ismim yazacak derse tedarikçi ye kendi ambalajlarını verecek.

Evet şimdi bu ihtimali değerlendirdiğimizde çok mu fatura oluyor. Ambalaj işi biraz karıştırıyor galiba işi ) Ambalaj işi olmasa her firma kendi ambalajıyla gönderse ama diğer firmalarında internet siteleri ambalaj üzerinde var onu kaybetmek istemiyor Mecbur ambalajlama olacak ki birde burada güven meselesi giriyor devreye tabi adam isterse kendi ambalajına koyup da gönderebilir. Stok tutsa gıda ürünleri bunlar oradaki muhafaza gibi edecek bir yere masraf etmesi gerekiyor haliyle...

Yani başka ihtimal de geldi aklıma da o daha karışık firma arttıkça maliyette artacak ayrı ayrı tüm firmalara web sitesi yapsa herşey firmalara ait yönetimini yapsa hangi biriyle uğraşacak bu sefer

Direk düşündüğüm gibi yazıyorum anlam karmaşası olursa çok özür dilerim şimdiden teşekkürler cevap için bu arada