Hocam yazıyı okudum birkaç fikir canlandı yazayım 😊.
Ürünü aldığı firma ya ait bir site açarsa evet dahada kolay oluyor süreç fakat farkı markalarda olacak dediniz o halde mecburen kendi firmasını kuracak ha şahış şirketide olur sorun olmaz.
Ürünü aldığı yer buna fatura kesecek buda müşteriye fatura kesecek diyeceksin 2 si de KDV öder evet ama site sahibi ürünü aldığı faturayı gider gösterirse cirodan düşmüş olur haliyle KDV de düşmüş olur.
E fatura ile fatura kesmekte çok zor değil ben bile öğrendim basit yani 😂.
Ürünlerde kendi ismim yazacak derse tedarikçi ye kendi ambalajlarını verecek.