EmreOdabasi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam yardımcı olabilirseniz çok iyi olur. İçiyorum, aynı zamanda aç kalıyorum ama bi faydasını göremiyorum
Günlük öğün olarak tek öğün mü kullanıyorsunuz ?

2 saat kuralına uyuyor musunuz ?

Sabah kalktığınızda ılık suya limon sıkıp içebilirsiniz yada direkt kahvaltıya geçebilirsiniz.
Sabah kahvaltısı ( Herbalife )
2 saat sonra Ara öğün
2 saat sonra Ana öğün
2 saat sonra ara öğün
3 saat sonra Ana öğün
2 saat sonra ara öğün


Öğünleri atlamamaya özen gösterin. Bu metabolizmayı güçlendirecek.

Şeklinde beslenmelisiniz.

Muhakkak su tüketiminizi sık sık olacak hale getirmelisiniz. Su tüketimini akşam değil özellikle gündüz sağlayın. Ama uyumadan önce muhakkak bir bardak su da için.

Şekerli, gazlı içecekler kesinlikle kullanmayın. ( Doğal maden suyu içebilirsiniz )
Tuz, şeker, un, pirinç, patates kullanmayın.

Pirinç yerine az miktarda bulgur.

Öğlen saat 1 gibi türk kahvesi tüketirseniz iyi olacaktır. Ve kahvenin yanında 1 küçük parça bitter çikolata.

Bazen arada bir limon, maydanoz(Maydanoz un idrar söktürücü özelliği de var) u bir gece suyun içinde bekletin ve ertesi gün tüketin. Yağ yakiminda fayda sağlayacaktır.

Ara öğünlerde yarım meyve, bir iki kaşık yoğurt, bir kaç adet fındık yada ceviz şeklinde tüketim sağlayabilirsiniz. Yada protein bar da kullanabilirsiniz.

Kendinizi hiç aç bırakmayın aciktiginizi hissettiginiz an bir kaşık yoğurt yiyebilirsiniz. (Yoğurt göbek ve bel bölgesi yağlarının yakımına yardımcı olur)

Themojenik çay tüketimini aksatmayin ve metabolizmayı hızlandırmak ve rahatlatmak için aleovera tüketimini yapın.

Kilo kaybına başladıktan bir süre sonra thermo complete takviyesi yapın.

Zerdeçal, tarçın ve zencefil tüketimini ara ara yapın.


Ama herşeyin başı düzenli uyku ve muhakkak su tüketimi

Sabah kalkıp, akşam en geç 22.00 / 23.00 da uyumak size fayda sağlayacaktır. Çünkü insan vücudu o saatlerden sonra uykuda ciddi bir enerji sarfiyatı sağlar ve kilo vermenize vesile olur.