OznKya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar aras kargodan memnun olan bir insan evladı varsa onunla tanışmak , güzel bir arkadaşlık kurmak istiyorum. Dünya üzerinde ben bulamadım , acaba burada var mı ?
Görüyorum ve arttırıyorum. Kargolardan memnun olan var mı?
Hele şu son zaman fiyatları. Ne oldu benzin ve asgari ücret 5 e mi katladı da kargo fiyatları uçtu gitti. Klasik Türk fırsatçılığı. Ayrıca hepsi rekabet kanununa muhalefet ediyor. Bir araya gelip dip fiyatları yukarı çekiyorlar. Ama denetleyen yok tabi.
Devlet farkına varsa ve istese PTT kargo ile bunların hepsini dize getirir de neyse.. 2 koli toplam 64 desi kargo istanbuldan çanakkale ye 142 TL ye nasıl gelir? Otobüsler insan taşıyor daha ucuza.