Bende 1 kere başvurdum sitenizde kod yok uyarısı verdi 2.kez başvurdum 1 hafta oldu hala dönüş olmadı umarım politika uyarısı vermez bana da
20 kopya içerikle onay veriyor 50 özgün +300-400 kelimelik makaleli sitelere vermiyor garip bir sistem

hayırlısı hocam