DemirayBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.r10.net/kripto-paralar/2...-bu-sondu.html

Açtık konusunu

Az biraz yükselişte sistemi kapatırlar. Emirin varsa emir altına çalışır. Her yükselişte istisnasız kapanan tek sistem.

Kullanmayı bıraktığımdan beri oldukça güzel kâra geçtim.
valla hocam bir kriptodan satış yaptım tam başkasına yatıracaktım ki, o an kilitlendi sistem tıkladıgımda, normalde anlık oluyordu da uzun vadeli kesilince dedim dönüyor bir dolap şimdi kendine geldi ama ben çok güzel artışı kaçırdım