Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar askerliğini yedek subay olarak yapan var mı bir kaç sorum olacaktı;

1- Hem yedek subay hem komando olunabiliyor mu ?
2- Yazılı sınav varmış diye duydum burada ilk 5e girenler kura çekmeden istediği usta birliğini seçebiliyormuş doğru mu ?
3- Lojmanda kalınıyor memur gibi sabah 9 akşam 5 diyorlar ne kadar doğru ?

Teşekkürler

Merhaba,

1- Evet yedek subay olan komandolarda var.
2- Doğrudur dereceye girenler gideceği yeri kendi seçebiliyor.
3- Lojmanlar öncelik esasına göre çalışır. Ama evet kalabilirsiniz.