Arkadaşlar askerliğini yedek subay olarak yapan var mı bir kaç sorum olacaktı;
1- Hem yedek subay hem komando olunabiliyor mu ?
2- Yazılı sınav varmış diye duydum burada ilk 5e girenler kura çekmeden istediği usta birliğini seçebiliyormuş doğru mu ?
3- Lojmanda kalınıyor memur gibi sabah 9 akşam 5 diyorlar ne kadar doğru ?
Teşekkürler