Kardeşim iç mimarlık okuyor. Yaptıkları projeler uğraştıran projeler ve maliyetli ne yazık ki. İlerleyen süreçlerde belki işsiz kalırsınız belki kalmazsınız ama benim şahsi düşüncem 20-30 yıl sonra bu meslek yapılamaz hale gelicek. Her geçen gün teknoloji geliştiğinden dolayıdır bu düşüncem.