Merhabalar, bir şiiri neye göre ve nasıl bir eleştiri yapılıyor?
Şiirin ahengi, şairin dili kullanış şekli yani üslubu... vb. yönlerden eleştirilebilir. Eleştiri olumlu-olumsuz tüm yönlerin ortaya konması şeklinde olur. Bunu yapabilmek için de yüksek bir şiir kültürü yani şiirle ilgili bilgi - birikim şart.