Arkadaşlar bir site var, çok istediğim bi ürün çok uygun ve kapıda ödeme var, ama baya bi uygun ürün. Bu yüzden şüpheleniyorum, kapıda ödeme var ama şeffaf kargo ile gelmiyormui. Kapıda ben kargo görevlisine parayı ödeyip sonra açacağım paketi ne farkı kalıyor, sahte ürün koyabilirler mi? Kargo görevlisi paketi açtırır mı? Eğer sahte ise geri verir mi parayı?
Görevli parayı almadan açtırmaz,tanıdıksa yapanlar var ama,şeffaf kargo bi işe yaramaz hocam bende bi kere ayakkabı aldım şeffaf kargo her şey güzeldi,ödedim ürünü açtım biri 43 biri 42 😂 sonra ürünü geri gönderdim değişim için hem parayı almış oldular hemde ürünü geri aldılar,sonrasında engellediler hala tüketici hakem heyetinde olay