tavsiye adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sen o fiyatlara aldanma. Bildiğin koyun pazarlihi yapıyorlar. Bana dükkan için geldiler ve 8bin istediler ama 2bine hallettik.

Bir de radyo yayınları daha farklı tabii.
Sen yayını yapıyorsun sonra onlar sana gelip ya telif öde ya da ceza öde diyorlar. Tabii bu cezalar çok çok büyük.cezalar hapise kadar gidiyor.

Telefon açıp gorusmen bilgi alman gerekli.
Bize de gelmişlerdi, koskoca bilinen bir fast-food firmasını işletirken kral tv açık diye sırf ceza yazmak için gelmişlerdi,