cihankp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bitcoin'i 2007'de keşfetseydim, o zamandan bu zamana yine bu kafayla devam ederdim. Bitcoin $1 dolar olsa bile Blockchain teknolojilerinin geleceğin teknolojisi olduğunu düşünüyorum.
2009 yılından itibaren geçen süreyi çok iyi gözlemlediğim ve ayrıntılı araştırma yaptığım için kripto paraların tamamen bir balon olduğunu gördüm. Sakın bu kumara dönüşmüş piyasaya güvenmeyin. Başka bir şey dememe gerek yok. Burada size sayfalar dolusu akademik sunum yapmama da sanırım gerek yok. Yol var, hizan var. Görünen köy hiçbir zaman klavuz istemez. Lütfen canınız yanmasın sonra diye iyiniyetli uyarı olarak dikkate alsın herkes bu ifadelerimi.