Korona olan babamın hastalığı şiddetli geçtiği için hastanede kalıyordu. Durumunun kötü olması nedeniyle yarın test yapılacağı, değerler kötü çıkarsa yoğun bakıma yatırılacağı söylendi. Bugün 9.günüydü. 9.günden sonra hastalık daha da şiddetleniyor mu yoksa yavaş yavaş azalarak bitiyor mu lütfen bilgisi olan birisi yardım edebilir mi çok kötü durumdayım.
hastalık belirtisi farkedildiği an Hastaneye gittiyseniz Kurtulma Şansı çok yüksek Virüs çevremde covid olanlardan duyduğuma göre Boğazdayken Farkedenler İlk başta ağır sonra hafif atlatıyor fakat boğazdan ciğerlere 2. 3. Günde ilerliyor virüs ciğerlere indiyse İlk hafif sonradan ağır atlatılıyor veya Allah göstermesin solunuma zarar verdiği için vefat edebiliyor Tabi bu etrafımda olanların söylemi biliyorsunuz sürekli yeni şeyler çıkıyor farklı söylemler yayılıyor Benimde düşündüğüm üzere nekadar erken farkedip hastaneye gittiyseniz okadar iyi çok geçmiş olsun diliyorum bu illet hastalık yüzünden Bölüm öğretmenimin babasını ve sınıf arkadaşlarımın ailelerinden bazılarını kaybettim Sıra bana veya benim aileme gelecek diye çok korkuyorum dikkatli olun umudunuzu kesmeyin sağlıklı kalın.