Ben zaten konu hakkında her hangi bir açıklama beklemiyorum, değindiğim noktalar belli. Kız arkadaşınıza küfür etmesi doğru bir hareket değil ve başla başına bir suçken; bu onun terbiyesizliği bu noktada elinize şikayet etmek için fırsat doğmuş, bunu değerlendirmek yerine neden bizim sağladığımız hizmetin alt yapı sahibi sizmişsiniz gibi tehditler ediyorsunuz? Ki hiç bir firma ile uzaktan yakından bağımızın olmadığı gibi sağladığımız oyun sunucuları dosyaları bize özel, biz dışarıya bu dosyaları satması için hizmet sağlıyoruz aksine ki bunuda örneklendirebileceğim firmalar var fakat konuya dahil etmek istemiyorum.

Her ne olursa olsun ailevi değerlerinize küfür etmesi yanlış bir hareket, ama sizin bir firma olarak aynı şekilde karşılık vermeniz daha kötü bir hareket. Nerede kurumsallığımız, profesyonelliğimiz? Bizim kızdığımız nokta, oyununuzu kapatırız, alt yapınız bize ait gibi tehditler etmeniz. Durum bu olunca insanların aklında yada müşterileriniz açısından sizin için şöyle bi slogan uyanmaz mı? "Sözde marka sahibi, icraatta mahalle abisi" Ben şahsen bunu size yakıştırmak istemem, kendinizi belli kalıplara sokmayın. Her ne olursa olsun özellikle firma üyeliğinden veya firmayı temsil edecek her hangi bir kanaldan bunu yapmanız göz ardı edilmemesi gereken bir durum. Onun dışında benim için problem yok.